سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینی چوبی مستطیل گرد طرح های باور نکردی شیک و جذاب طاوس مدل 2023

نظر

سینی چوبی مستطیل گرد طرح های باور نکردی شیک و جذاب هیمشه  داشتن وسایل چوبی برای ما لذت بخش هست این وسایل از زمان های قدیم هم که ما وجود نداشتیم مورد استفاده بشر قرار میگرفت و حال ما را در خانه خوب میکنید. پس داشتن چند سینی حتی به عنوان دکوری در منزل محل کار هم میتواند خانه ما را جذاب کنید چوب معمولا خاصیت میکروب کشی دارد البته همیشه چوب باید در محیط خشک باشد تا اسیب نبیند از این رو میتوانید بدون نگرانی از انها استفاده نمایید سینی چوبی ارزان بستگی به پول شما دارد یعنی هر چقدر که پول میدهید اش میخوید و سینی های چوبی از حدود 30 هزار تومان تا چند صد هزار تومان در بازار وجود دارد.

 

شستن سینی چوبی به چه صورت است :


همیشه تمیزکردن سینی چوبی باید دقت  نمایی د تا خراب نشوند و درخشندگی طبیعی خود را حفظ نماییند .برخی نگران سینی، باید مراقب سینی چوبی خود باشید تا مطمئن شوید در شرایط عالی نگه داری می شوند. و خراب نخواهند شد برای تمیز کردن سینی چوبی باید اول لک های ان را با پارچه تمیز نمایید


جایز است  سینی چوبی را بلافاصله بعد از هر بار استفاده به صورت دستی بشویید  نبایدسینی چوبی  را داخل ماشین ظرفشویی بگذارید  و یا سینی ها در سینک رها کرد. گرمای فوق العاده بالای داخل ماشین ظرفشویی و در معرض آب بودن برای مدت زمان طولانی باعث تورم چوب و ایجاد شکاف هایی روی سطح آن می شود.  با استفاده از آب گرم، مایع ظرفشویی ملایم و یک اسپنج یا برس نرم آن را شست و شو دهید. خانوم های گرامی تا جایی که امکان دارد از مایع ظرفشویی و ابزار خشن دوری بفرمایید . در اخر سر ظرف را آب کشیده و با استفاده از یک پارچه نرم آن را خشک نمایید. برای حفظ کیفیت سینی چوبی واجب است آن را در فضای باز قرار بدهید تا هوا رطوبت باقی مانده را از آن خارج کند و سنیی شما کاملا خشک شود.




سینی چوبی مستطیل گرد طرح های باور نکردی شیک و جذاب مدل 2021


سینی چای ساخته شده از چوب ماهون و کاشی مروکان :

کاشی های الهام گرفته از مراکش با چوب ماهون برای دوام ساخته شده اند. ایده آل برای گوشه های قهوه و به عنوان چاشنی چاشنی ، جا فنجانی و میز مرکزی.این سینی ها توسط صنعتگران چوبی محلی ما از ، Cebu به عنوان اقلام معیشت ساخته می شوند. یک خرید واحد شما به خانواده ها کمک می کند تا درآمد بیشتری کسب کنند. اندازه: 33 در 23 سانتی متر در 5 سانتی متر



سینی چوبی


سینی سرو چوبی سرو چای صبحانه چوبی آشپزخانه چوبی :

می تواند به عنوان سینی چای ، ظرف میوه یا بشقاب شیرینی و غیره استفاده شود

در صنعت کار با الگوی ساکورا بسیار عالی است ، همچنین می توانید خانه و محل کار خود را تزئین کنید

از بهترین چوب به عنوان ماده استفاده می کند که دارای سمیت ، حس خوب دست و مقاومت خوب در ضربه زدن به شخصیت ها است

رنگ چوب طبیعی ، سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل

محکم ، خوب ساخته شده و به راحتی تمیز می شود.

مشخصات:

جنس: چوب

اندازه:

شماره 1: 33 سانتی متر × 22 سانتی متر

شماره 2: 40 سانتی متر*28 سانتی متر

شماره 3: 46 سانتی متر × 33 سانتی متر

بسته شامل:

سرویس 1 تکه ترا



سینی چوبی



سینی چای بامبو چند سایز به سبک ژاپنی سینی صبحانه سرو / چوب ساده :

اندازه های موجود

22 13 13 2 2 سانتی متر

28 * 21 * 2 سانتی متر

33 x 22 x 2 سانتی متر (پست دیگری)

37 x 26 x 2 سانتی متر (پست دیگری)

*سایزهای دیگر در پست دیگری برای صرفه جویی در هزینه حمل و نقل


برای حمل غذا و نوشیدنی ، سرو صبحانه به سبک یا استفاده از آن به عنوان سینی ذخیره سازی برای وسایل کوچکتر عالی است.

ساخته شده از مواد با دوام طبیعی ، بامبو. سبک و سازگار با محیط زیست.

لبه های بلند شده نشت یا چکه می کند. همیشه میز خود را مرتب و مرتب نگه دارید.

تمیز کردن آسان ، فقط با یک پارچه مرطوب پاک کنید. با آب شستشو ندهید.


لطفا با دقت بخوانید!

-به منظور اجتناب از ترک خوردن راحت صفحه پایین تمام بامبو ، طراح تصمیم گرفت از تخته کامپوزیت با چگالی بالا برای صفحه پایینی این سینی سرو استفاده کند. این امر باعث افزایش طول عمر محصول و سهولت نگهداری می شود.

-هرگونه فرآورده چوبی تا زمانی که در محیط گرم و مرطوب قرار گیرد به مدت طولانی کپک زده می شود. همچنین یکی از دلایل ترک خوردن آسان چوب است.

- محصولات چوبی قابل شستشو نیستند ، ممکن است باعث ترک خوردگی و تغییر شکل شود.


دستورالعمل های مراقبت:

- پس از دریافت محصول ، ابتدا با پارچه خشک پاک کنید. با آب شستشو نکنید.

- در صورت استفاده طولانی مدت ، از یک پارچه نرم نرم برای تمیز کردن آن استفاده کنید. با آب شستشو نکنید.

- می توانید از پارچه مرطوب برای نظافت و نگهداری استفاده کنید ، اما لطفاً آن را سریع خشک کنید. از لباس مرطوب استفاده نکنید.

- قابل استفاده در ماکروویو و خشک کن ظرف نیست



سینی چوبی




توضیحات محصول ست 3 تایی ینی چوبی با کلاس :

1. کیفیت بالا: ساخته شده از چوب طبیعی ، بدون رنگ یا موم ، سازگار با محیط زیست و ایمن ، این سینی ها سالها خدمات قابل اعتماد را ارائه می دهند.

2. کاربردی: برای سرو نوشیدنی هایی مانند آب ، چای ، قهوه و آب میوه و سرو غذاهایی مانند کیک ، نان ، میوه ها و غیره.

3. برنامه گسترده: تمیز کردن آسان ، و می تواند در هر نقطه در هتل ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها ، غذاخوری ها ، خانه و غیره استفاده شود.

4. استفاده آسان: سینی سرو همه کاره ، با لبه های برآمده برای جلوگیری از ریختن غذا و نوشیدنی مورد علاقه شما ، و نگه داشتن آن آسان است

5. سینی سرو چند منظوره: برای سرو مهمانان با غذا ، فنجان چای ، فنجان قهوه ، میان وعده ، قرمز شراب ، کوکتل ، وعده های غذایی ، میوه ها ، سبزیجات و غیره مناسب است و آن را به یک دکوراسیون جذاب خانه تبدیل می کند.



مشخصات فنی:

جنس: چوب

تعداد: 1 عدد

نوع: سینی چوبی

سبک: سبک ژاپنی

رنگ: همانطور که در تصویر نشان داده شده است

محل مبدا: چین

بسته شامل:

1 عدد سینی چوب


سینی چوبی



سینی  چوبی گرد گرد شکل بشقاب چوبی چای غذا :

همه محصولات در انبار موجود است!

امکانات:


صد در صد جدید و با کیفیت بالا یک مورد محبوب است و نمی توانید آن را از دست بدهید. این محصول زندگی شما را بهبود می بخشد ، زندگی شما را راحت تر ، راحت تر و لذت بخش تر می کند و در وقت ، پول و فضای شما تا حد زیادی صرفه جویی می کند. هدیه ای مناسب برای دوستان ، معشوق ، همکاران و خودتان.


جزئیات:

جنس: بامبو

اندازه: S-25*25cm             M-30*30 سانتی متر            L-35*35 سانتی متر            XL-40*40 سانتی متر



ممکن است تفاوتهای جزئی در رنگ رنگ تصاویر و مورد واقعی وجود داشته باشد. لطفا اجازه دهید 1-3 میلی متر به دلیل اندازه گیری دستی متفاوت باشد ، با تشکر. فروشگاه ما دارای ضمانت است ، اگر از محصولات و خدمات ما راضی هستید ، لطفاً 5 ستاره به ما بدهید. در صورت وجود هرگونه شک ، مانند دریافت نکردن اقلام ، موارد شکسته و غیره ، لطفاً رتبه 1 ستاره ندهید ، به زودی با ما تماس بگیرید تا جایی که ممکن است! ما در مدت کوتاهی به شما پاسخ خواهیم داد.

 

 

 

سینی چوبی طاووس

 

 

 

 

سینی چوبی طاووس :


سینی سرو چوب ام دی اف با کیفیت بالا می باشد. هر سینی در اندازه های متفاوتی عرضه می شود و سینی کوچکتر برای نگهداری آسان در داخل سینی بزرگتر قرار می گیرد.با سینی های خسته کننده و قدیمی خداحافظی نمایید و با این سینی حالشو  ببرید و به سینی های طراح خوش آمدیدمواد با کیفیت بالا مورد استفاده، با افتخار ساخت هند، ساخته شده با چوب mdf با دوام با کیفیت بالا، این محصول برای سال ها زیبا به نظر می رسد. این ماده به راحتی تمیز می شود، فقط آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنیدمجموعه سینی با اندازه کامل: سینی بزرگ - 12 x 12 اینچ (طول X عرض)، کوچک -10 x 10 اینچ